In overleg met de betrokken
stakeholders maak je de analyse op van de interne behoeftes;
Je stelt de opdrachtdocumenten (voornamelijk in het Engels) op, zowel het administratieve als het contractuele luik, en geeft ondersteuning bij de opmaak van het technische luik;
Je selecteert mee de potentiële leveranciers, stelt de prijsaanvragen op en analyseert de offertes. (Hierbij challenge je de verschillende interne en externe partijen door je onderhandelingsskills te gebruiken en zo een optimaal resultaat te bekomen);
Je handelt steeds kostenbewust en volgt de
wetgeving overheidsopdrachten en de interne procedures;
Je ondersteunt het projectteam tijdens de uitvoering van de overeenkomst indien nodig.
Jouw profiel
Een contract van onbepaalde duur of freelancecontract
Een salaris afhankelijk van de kennis en ervaring die je meeneemt
Een netto vergoeding per maand
Kilometervergoeding of wagen met tankkaart
Maaltijd – en Ecocheques
13de maand en vakantiegeld
32 vakantiedagen
Hospitalisatie- en groepsverzekering
Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen
Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)
Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen